فروش فوق العاده هاست و دامین

وبلاگ رسمی شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات

فروش فوق العاده هاست و دامین

وبلاگ رسمی شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات

ارزانترین قیمت هاست و دامین

وب سایت www.pouyasazan.org یادتون نره. بهترین سایت فروش هاست و دامین با قیمت های باور نکردنی. حتماً به www.pouyasazan.org سر بزنید.

سرویسی که یک روز هست و یک روز نیست بهتر است اصلا نباشد.


معرفی قدرت بلامنازعه ارائه خدمات در شبکه وب، ناشی از دائمی بودن آن است. عبارت معروف 365*7*24 ، شعار کلیدی دوران طلایی وب است و این شعار محقق نمی ‏شود مگر آنکه بستری که خدمات خود را بر آن بنا می ‏کنید، خود عامل به آن باشد. شکی نیست که کیفیت خدمات میزبانی وب و پست الکترونیک حساس ترین موردی است که مستقیماً در کیفیت خدمات عرضه شده بوسیله پایگاه وب شما، تاثیر می‏ گذارد.
ما بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه میدهیم. سرویس و پشتیبانی به شدت قابل اطمینان ما ، پویاسازان را به عنوان بهترین سرویس دهنده بین صدها مشتری که سرویسهای ما را امتحان نموده اند معرفی کرده است و درنتیجه به ما اجازه داده است که مشتریانمان را در بالا ترین سطح کیفیت در زمینه اطلاع رسانی نگاه داریم.
شرکت معظم Microsoft کمپانی محبوبی می باشد ، ما نیز با استفاده از نرم افزارهای این شرکت و سرویس مطلوب خود می‌کوشیم تا این محبوبیت را دوچندان نمائیم.

فروش ویژه هاست و دامین با قیمت باور نکردنی
شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات در راستای اهداف بلند مدت خود اقدام به فروش فوق العاده دامین و هاستینگ نموده است.

100 مگابایت فضا بر روی سرور ویندوز + SQL Server = فقط ماهی 1960 تومان        سفارش

ثبت دامین + 100 مگابایت فضا بر روی سرور ویندوز + SQL Server = فقط سالی 28000 تومان

 
معرفی اجمالی شرکت پویا سازان فناوری اطلاعات :

با توجه به گسترش IT در کشور و استفاده از این تکنولوژی نوین و نیاز به ارائه خدمات وسیع تر در این زمینه، شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات پایه گذاری گردید، که هدف آن طراحی ، پیاده سازی ، راهبری و مدیریت شبکه های کامپیوتری، ارائه خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب، طراحی صفحات وب ، ارائه راه حل‌های جامع تجارت الکترونیکی و مشاوره ‌در زمینه IT می‌باشد. در این راه با جذب نیروهای کارآمد و نخبه، پروژه‌های مختلفی را اجرا نموده است. مکان شرکت اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری حافظیه، طبقه پنجم، شماره 14 می باشد.

تلفن : 6632332-0311
تلفکس : 6626655-0311
 
 

ثبت دامین
اولین گام برای حضور در اینترنت ثبت یک نام در اینترنت است. این امکان برای مدت یک سال تا ده سال وجود دارد. این نام منحصر به فرد ، که به عنوان هویت اینترنتی شخص یا شرکت تلقی میگردد در بانک اطلاعاتی سازمان جهانی اینترنیک ثبت می گردد و حق مالکیت، تمدید، تغییر مشخصات و انتقال آن متعلق به دارنده آن خواهد بود. نام سایت اینترنتی نه تنها آدرس تجارت شما در دنیای الکترونیکی است بلکه نامی است که مشتریانتان تجارتتان را بدان نام می شناسند. همچنین بخشی از پست الکترونیکی (Email) شما نیز خواهد بود.
لذا انتخاب نام سایت اینترنتی فراتر از انتخاب نامی ساده برای تجارت است. در انتخاب نام اینترنتی نکات زیر را به یاد داشته باشید:

• نامی را انتخاب کنید که براحتی در ذهن بماند. نامی مانند amazon.com راحت تر از bookOnline.com در ذهن میماند.
• نام انتخابی شما می بایست نوع تجارت شما را شرح دهد.
• سعی کنید نام انتخابی شما بدون پیچیدگی و براحتی توصیفی از نوع تجارتتان باشد. اگر سایت اینترنتیتان در رابطه با تجارت موجود شما است سعی کنید نام اینترنتی انتخابی، متناسب با نام تجارتتان باشد.
• سعی کنید نام انتخابی کوتاه و ساده باشد. بهترین نام اینترنتی نامی است که مشتریان آن فقط با یک بار دیدن و یا شنیدن به خاطر بسپارند و بتوانند به درستی آن را در مرورگر (browser) خود بنویسند.
• در بسیاری موارد ثبت نام های مشابه نام انتخابی می تواند این اطمینان را ایجاد کند که مشتریانی را که بخشی از نام سایت را از یاد برده اند، از دست نمی دهید.

شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات جهت گسترش فرهنگ اینترنت و ایجاد رفاه هرچه بیشتر برای هموطنان گرامی اقدام به راه اندازی سرویس ثبت دامین نموده است.

امکانات
هر کدام از دامین های ثبت شده توسط این شرکت، قابلیتهای زیر را به صورت رایگان خواهند داشت:

DNS Service
Parking Page
URL Forwarding
Frame Forwarding
Name Server Creation
Lock/Unlock Capability
Domain Password

تعرفه ها

هزینه ثبت (یک سال) با تخفیف هزینه ثبت (پنج سال) هزینه ثبت (یک سال) پسوند دامین
8.400 - 12.000 .com/ .net/ .org/ .biz/ .us
5.000 - 12.000  .info
- - 33.000 .ws
- - 38.000 .cc/ .bz/ .nu
- - 28.000 .ca/ .cn
- - 45.000 .tv
- 45.000 15.000 .ir
- 35.000 12.000 .ac.ir/ .co.ir/ .gov.ir/ .id.ir/ .net.ir/ .org.ir/ .sch.ir
*کلیه قیمتهای به تومان می باشد
 
هاستینگ
یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت خوب، سرعت و پایداری آن است و قطعاً در زنجیره اتصال کاربر به سایت، مشخصات فنی سرویس دهنده و نحوه اتصال آن به اینترنت جزو مهمترین عوامل تعیین کننده این ویژگی ها می باشد. شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات با در اختیار داشتن سرورهایی که در بهترین مراکز موجود در آمریکا و کانادا نگهداری می گردد، امکان واگذاری فضا برای نگهداری وب سایت را فراهم نموده است.



هزینه تخصیص فضا با تخفیف به مدت یکماه 1960 تومان
سفارش
مشخصات سرویس میزبانی وب پویاسازان
 Windows Server 2003
 100MB Web Space
 2000Mb Monthly Transfer
 Unlimited Sub Domain
 Unlimited Email Address
 Unlimited POP3/Forwarders/Autoresponders
 MS Access Support
 MS SQL 2000 Support
 ASP.NET, ASP, PHP, Perl Support
 Private Mail Server
 FrontPage Server Extension 2002
 Web bases Mail Access
 Web Statistics
 24/7 FTP Access
 ODBC/DSN
 Full Administration Control Panel
 Password Protected Directories
 No Setup Fee
هزینه تخصیص فضا با تخفیف به مدت یکسال 19600 تومان
هزینه تخصیص فضا به مدت یکسال 28000 تومان